Ayla Leeuwen

• Familie: dochter van Bakari en Jessy
  • Afkomst: bij Stichting Leeuw geboren
  • Leefsituatie: met Aslan

Ayla is bij Stichting Leeuw geboren. Een welkom ongelukje.

Vader Bakari zou gesteriliseerd zijn, maar 3 maanden na aankomst van Bakari en Jessy bij stichting Leeuw, werd Ayla geboren. Moeder Jessy gaf na 3 weken geen melk meer en liet Ayla links liggen. Ayla viel in een zeer korte tijd, heel veel af in gewicht, waardoor alle alarmbellen gingen rinkelen. Ayla is toen weggehaald bij Jessy omdat zij anders niet zou overleven. De verzorgers hebben haar vervolgens 3 maanden thuis verzorgd, tot zij oud genoeg was om dag en nacht bij stichting leeuw te verblijven.

Ayla is een ondeugende, dappere dame. Ze lijkt qua uiterlijk en karakter erg veel op haar moeder Jessy en is inmiddels een van de betere jagers met de jaagsimulator. Op 11 mei 2016 hebben wij Ayla gekoppeld aan Aslan, en sindsdien gaan de twee dieren als zeer goede maatjes door het leven. In de toekomst zullen Ayla en Aslan wellicht ook afreizen naar het mooie Zuid-Afrika!

Steun Stichting Leeuw en adopteer Ayla