Werken bij

Wij zijn op zoek naar...

Ben jij fit, gek op dieren en heb je veel verantwoordelijkheidsgevoel? Dan zoeken we jou!
Waar gaat het om?:

Functieomschrijving:

• Onderhoud en schoonmaak van dierenverblijven
  • Assisteren van dierverzorgers
  • Voer klaarmaken
  • Jaagsimulator besturen
  • Kluswerk

Eisen:

• Vanaf 18 jaar
  • Fysiek en mentaal fit
  • Minimaal 1 vaste dag in de week (Hele dagen! 09:30- 17:30)
  • Groot verantwoordelijkheidsgevoel

Interesse of meer weten?
Stuur een mail naar
dierenverzorging@stichtingleeuw.nl

De Stichting Leeuw winkel in de educatieruimte is op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Bezoekers kunnen hier terecht voor informatie, vragen en natuurlijk een leuk souvenir. Het als Afrikaanse ingerichte winkeltje is een gezellige plek waar iedereen terecht kan voor een babbeltje met een van onze medewerkers.

Speciaal hiervoor zijn wij nog op zoek naar een paar gezellige personen die het leuk vinden om ons team te versterken.

Werkzaamheden:

• Informeren van bezoekers
  • Verkoop van souvenirs in de winkel
  • Schoonmaak en onderhoud educatieruimte

Ben jij minimaal voor 1 dag in de week (van 10:00 tot 17:00 uur) beschikbaar, representatief voor de stichting en spreek je ook Engels? Dan zoeken wij jou.

Interesse gekregen? Stuur dan een mailtje naar agnes@stichtingleeuw.nl

Stages

Stage lopen bij Stichting Leeuw is helaas niet mogelijk.

In enkele gevallen maken we een uitzondering voor studenten van dierverzorgingsopleidingen (niveau 4) die een stageperiode op Landgoed Hoenderdaell naar behoren hebben afgesloten. Neem voor meer informatie contact met ons op.