Bezoek The Lions Foundation SCHRIKKLOOF PRIVATE NATURE RESERVE - EEN ECHTE FEEL-GOOD VAKANTIE

In de eerste plaats is Schrikkloof Private Nature Reserve de thuisbasis van The Lions Foundation, een opvang opgericht door Stichting Leeuw in Nederland, voor geredde grote katachtigen die zijn gebruikt voor verschillende vormen van menselijk vermaak. Bovendien is het ook een thuisbasis van vele soorten vrij rondlopende wilde dieren. Tevens is er een opvang voor misbruikte ezels, die op het reservaat veel vrijheid en veiligheid hebben.

Dan is er ook nog het Schrikkloof Rescue and Conservation Centre, waar inheemse dieren worden opgevangen en waar mogelijk ingezet voor soortbehoudsprogramma’s.

Schrikkloof beschikt ook over een prachtige lodge met twee suites en acht comfortabele privéchalets, allemaal met een prachtig uitzicht.

Gasten kunnen genieten van een geweldige safaritocht met onze uiterst deskundige gids op het landgoed van 700 hectare en langs de verblijven van de dieren die wonen bij The Lions Foundation. In de ochtend kun je, tegen een geringe vergoeding, het voeren van de grote katten van dichtbij meemaken.

Door in Schrikkloof te verblijven, draag je in grote mate bij aan de zorg en het welzijn van deze dieren en aan het redden van meer grote katachtigen in nood.

Plan jouw bezoek

Schrikkloof Private Nature Reserve is op verschillende manieren te boeken:

• Je kunt, bij voorkeur rechtstreeks, boeken via de website: www.schrikkloof.com.
  • Ook via Booking.com kun je je verblijf boeken, Schrikkloof betaalt dan commissie aan Booking.
  • Wil je een exclusieve self-drive vakantie door Zuid-Afrika incl. een bezoek aan Schrikkloof Private Nature Reserve en The Lions Foundation? Dan is dit ook een hele mooie optie: All for Nature Travel