Verhuizing tijgers Bombay, Drago & Iwan 20 maart 2023

Verhuizing Bombay, Drago & Iwan

Sinds vorig jaar heeft The Lions Foundation ook een vergunning om tijgers een mooi thuis te geven. Van origine leven tijgers niet in Afrika, maar de plannen om tijgers naar Thailand te brengen is helaas niet van de grond gekomen. We gunnen natuurlijk ook de tijgers een fijn groot verblijf en bij The Lions Foundation is er ruimte. Door deze dieren te verhuizen, komt er bij Stichting Leeuw weer ruimte vrij om andere dieren in nood op te vangen. Er is tenslotte een wachtlijst van dieren die dringend hulp nodig hebben.

De verblijven van Bombay, Drago en Iwan zijn zo goed als klaar en de verhuispapieren zijn allemaal aangevraagd. Het zal dan ook niet al te lang meer duren voordat deze 3 tijgermannen gaan verhuizen. We hopen dat ze begin april kunnen verhuizen. Bij Stichting Leeuw wonen ze naast elkaar en ook in Zuid-Afrika worden ze weer directe buurmannen. De verblijven zijn speciaal gemaakt voor tijgers met meer groen, bomen en een grote vijver.