Elsa The Lions Foundation

• Geboren: 2017
  • Afkomst: particulier in Polen
  • Leefsituatie: met Cesar

Elsa is een gezonde, blije en leuke leeuwin. Ze is samen met Cesar in september 2019 vanuit een opvanglocatie in Slowakije naar Nederland gekomen. Beide leeuwen stonden al een tijdje bij ons op de wachtlijst. Ze zijn in Polen als welpen aangeschaft door een particulier, maar konden daar niet blijven. De precieze geboorteplaats in niet bekend van deze leeuwen.

Elsa maakt veel van ons aan het lachen. Ze is een echte clown en dol op alle soorten speelgoed. Ze kan zichzelf uren vermaken en stuitert het liefst al het speelgoed met een hoop kabaal door haar verblijf. Ondertussen plaagt ze regelmatig Cesar, maar is voor hem ook heel belangrijk. Cesar kan soms wat onzeker zijn, maar de onbevangenheid van Elsa maakt dat Cesar toch mee durft te komen.

Cesar en Elsa zijn in april 2022 verhuisd naar onze locatie in Zuid Afrika.

Steun Stichting Leeuw en adopteer Elsa