Cesar The Lions Foundation

• Geboren: 2017
  • Afkomst: Polen
  • Leefsituatie: met Elsa

Cesar is samen met leeuwin Elsa in september 2019 vanuit een opvanglocatie in Slowakije naar Nederland gekomen. Beide leeuwen stonden al een tijdje bij ons op de wachtlijst. Ze zijn in Polen als welpen aangeschaft door een particulier, maar konden daar niet blijven. De precieze geboorteplaats in niet bekend van deze leeuwen.

Cesar is een mooie volwassen leeuw met een imponerende manenbos. Hij is af en toe wat onzeker, maar heeft erg veel steun aan de altijd positieve en gekke Elsa die hem het goede voorbeeld geeft. Hij volgt haar dan ook overal. Cesar is gek op eten. Zo gek, dat de verzorgers vaak zijn restanten bot op tijd moeten weghalen, omdat hij anders alles probeert kapot te kauwen.

Cesar en Elsa zijn april 2022 verhuisd naar The Lions Foundation in Zuid Afrika.

Steun Stichting Leeuw en adopteer Cesar