Afscheid Simba 24 augustus 2023

Simba kwam in mei van dit jaar bij ons binnen vanuit een circus in Frankrijk. Met zijn zeer hoge leeftijd van maar liefst 20 jaar, was hij het oudste dier in het opvangcentrum van Stichting Leeuw. We wisten niet veel over Simba, maar wat genoot hij van zijn buitenverblijf en van het zonnetje.
Helaas kwam het moment eerder dan gehoopt, dat we Simba moesten laten gaan. Simba kreeg een paar dagen terug plotseling klachten die wezen op ernstig hartfalen. Helaas was er geen behandeling meer mogelijk om zijn leven nog te verlengen. Simba is maandagmiddag 21 augustus rustig ingeslapen door de dierenarts.
We zijn dankbaar dat Simba nog een fijne paar maanden bij ons heeft kunnen doorbrengen en zichtbaar heeft genoten van rust, ruimte en zon.